A very Irish night part 1

Fredagskväll 2011-02-18
Emelie var och besökte mig denna helgen! Här är ett inlägg från innan helgen och här är ett inlägg efter att helgen var över. Hon kom till mig någon gång på dagen och var med under eftermiddagen när jag jobbade. Efter jag slutat blev det ombyte, sminkning och sedan rörde vi oss in mot Dublin! När vi kom in gick vi och åt på vad som kan ha varit världens sämsta kinabuffé. Blev till och med sjuk, men mer om det i nästnästa inlägg. Efter det gick vi till Merchant's Arch en sväng och sedan Ha'Penny Bridge Inn och lyssnade på ljuva irländska toner från ett band vid namn Some More. Vi hann dock bara lyssna på ett fåtal låtar innan det var dags för dom att sluta. Vi ville lyssna på mer så vi gick till The Oliver St. John Gogarty där ett annat band spelade. Mycket stämningsfullt!
Emelie & Jag på Merchant's Arch

Guinness

Merchant's Arch

Bandet, Some More, som spelade på Ha'Penny Bridge Inn. Gitarr, fiol & flöjt. Ljuvligt!


Två muppar

Två av fyra som spelade på The Oliver St. John Gogarty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0