God natt!

Dagen har, åter igen, varit både bra och dålig. Luke har varit riktigt odräglig, otrevlig och har vägrat lyssna på mig vissa stunder. Varit a pain in the ass helt enkelt. Ena stunden alltså. Sen skiftar det till att han är världens gulligaste och fogligaste unge? Snacka om att han har humörsvängningar! Anade en hint av PMS. Eller graviditetshormoner, haha. ;) I alla fall, förutom det så har dagen varit bra. Taggar inför helgen! Emelie som jag var hos för ett par veckor sedan kommer hit imorgon och stannar till söndag. Planerat än så länge: två utgångar, en tripp till IKEA och ett besök på Guinness Storehouse! Sen får vi se vad vi gör den övriga tiden. :) Nu är det i alla fall dags för mig att sova. Vi hörs imorgon igen - god natt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Blev det något ikea? Eller var du sjuk? Jag är bättre nu och har jobbat idag- Ha det bra. Kram Mamma

2011-02-22 @ 21:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0