Jag lever, hoppas jag

Hej!
Finns jag? Lever jag? Vad är klockan? Vad är det för dag? Ungefär så känns det just nu haha. Ber om ursäkt för den urusla uppdateringen! Var ju med Emelie fredag-söndag så jag satt inte så himla mycket vid datorn och i söndags kväll när jag väl var hemma igen var jag så förbaskat trött. Hela dagen igår gick jag runt som en zombie och jag slumrade till och med till i soffan ett par gånger under dagen. Bör tilläggas att barnen har sitt lov den här veckan så jag jobbar fulla dagar, inte det bästa att slumra till på arbetstid då kanske hehe. Idag var jag mycket piggare och gladare efter att ha fått 11 timmars sömn, så skönt!
Vad har vi hittat på idag då? Förutom att jag har kämpat hela dagen nästan med att ladda upp en massa videoklipp på Youtube från helgen så inte mycket alls faktiskt. Spelat mycket på barnens Nintendo DS. Kollat på TV. Spelat spel på datorn. Ja, ungefär så. Gräddade pannkakor till lunch till barnen vilket blev en succé!

Luke: Anna, I don't like your pancakes.
Jag: ._. ?
Luke: I LOVE your pancakes!
Emily: Yeah, they're even better than Mommy's!
Jag: :D !
Emily: But don't tell her that I said that, don't tell her!

Haha, barn alltså. Blev som sagt mycket uppskattat och gissas vad som önskas till lunch imorgon? Pannkakor. Det roliga var att Emily sa att hon inte gillar pannkakor men jag sa ändå till henne att hon kunde smaka en och om hon inte gillade det kunde jag fixa nånting annat att äta.

Emily: I don't like pancakes but I like your pancakes!

Glad_flicka_91.
Imorgon väntas ett besök på biblioteket och en kort sväng in i köpcentret. Ska köpa det sista som behövs för att baka chokladbollar! Konstigt nog verkar varken vaniljsocker eller pärlsocker finnas här? Har inte hittat det nånstans hittills. Får baka ("baka" haha) chokladbollar utan vaniljsocker och rulla dom i kokos istället. Inte lika gott enligt mig men jag hoppas att det uppskattas ändå.
Jag ska uppdatera er om vad vi gjorde i helgen imorgon, nu är jag på tok för trött. Sen ska jag verkligen försöka ta tag i bloggandet ordentligt! Vet ju själv hur frustrerande det är när folk inte uppdaterar sina bloggar. Skärpning! Nu står tandborstning på schemat och sen ska jag sova. God natt! :)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Pik till mig eller??? :P

2011-02-23 @ 20:02:58
URL: http://carismatico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0