Ready to go

"Going out drunker than most people coming home."

Ett uttryck som kan komma väl till pass tror jag. Jag ska åka hem till Maria nu för att dricka lite innan vi går ut. Förra helgen stämde det uttrycket definitivt in på oss, haha. Men kul hade vi och kul ska vi ha ikväll igen! Som alltid. :) Hoppas bara inte att min tandvärk kommer ivägen! Min (tredje) visdomstand håller på att växa ut och det gör ont. Det finns inte tillräckligt med plats så allt tandkött är helt konstigt, typ som "bubblor" mellan tänderna. Kan inte öppna munnen utan att det gör ont, det är som att det stramar i hela käken och i området precis runt tanden. Det gjorde inte alls ont när dom andra två visdomständerna växte ut.. Fan. Nåja, ingenting lite alkohol inte kan bota! ;) Hehe.
Jag just nu


Kommentarer
Postat av: R

vad fin du var i rejält plockade ögonbryn, har inte noterat det förut (eller var det här första gången du gjorde det)? passade dig superbra hursomhelst :)

2011-05-21 @ 22:20:08
Postat av: Anna - au pair i Dublin

Tack!! :) Har alltid haft någorlunda plockade ögonbryn men det var rätt nyligen som jag gjorde det "rejält". ^^

2011-05-22 @ 22:48:33
URL: http://dublinaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0