Paus från datorn

Hallå!
Är allt bra med er? Med mig är det bara bra. Har tagit en liten paus från datorn, bara kollat det "viktigaste" och struntat i allt annat. Tror min dator har nåt virus, kom upp nån blå ruta häromdan med en massa text och sen stängde datorn av sig. Men jag fick igång den igen utan att det verkade vara nå fel på den så jag vet inte. Har i alla fall lagt över alla bilder och sånt på min externa hårddisk ifall nånting skulle hända.
Jag slutar om en halvtimme ungefär. Ska byta om och sminka mig och sen åker jag hem till Maria en sväng innan vi beger oss till Dublin för utgång. Imorgon ska jag kanske till Naoise i Drogheda men jag har inte hört nåt om det så jag vet inte riktigt. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på. Lugn hemmahelg kanske och spara lite pengar, haha. I alla fall, när som helst kommer Emily ropa om att hon behöver hjälp med att föna håret så jag måste sätta punkt här. Vi hörs nog i helgen igen, men det beror på vad jag gör. Adios!

By the way, River: några framsteg med bloggdesignen? :)

Kommentarer
Postat av: R

by the way, Anna: några framsteg med att ordna fram en passande bakgrundsbild? :)

2011-05-06 @ 18:49:15
Postat av: Anonym

Nu är det fredag - helgen väntar , är det inte underbart ? ;D man ska väl vara glad då?!

2011-05-06 @ 21:28:01
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är det fredag - helgen väntar , är det inte underbart ? ;D man ska väl vara glad då?!

2011-05-06 @ 21:28:01
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

är du sån som har söndagsångest precis som jag ? ^^

2011-05-08 @ 10:28:53
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej! :) Har läst din blogg ett tag nu. Jag åker till Dublin som aupair nu i sommar. Närmare bestämt 9:e juni. Eftersom jag inte känner någon över huvud taget undrar jag om du kanske har lust att ses någon gång? Lägg gärna till mig på facebook "Sarah Paavilainen" finns bara en :) eller maila annars om du har lust: [email protected]

Ha det så bra! :)

2011-05-08 @ 18:26:58
Postat av: Anonym

Bloogggaaa!=)

2011-05-11 @ 20:50:44
Postat av: Lo

Åh Anna, var är du?

Följer din blogg flitigt och saknar inlägg från dig!

2011-05-13 @ 10:24:14
Postat av: Jennifer

Sluta ha ett liv och blogga mera! :D

2011-05-13 @ 13:20:49
URL: http://romanze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0