Ledig idag

Hej!
Nu kommer bloggandet återgå till normalt igen, vad det nu innebär. Är, som rubriken lyder, ledig idag! Min värdmamma sa det igårkväll. Hennes bror och hans flickvän har ju kommit hit från Frankrike för att hälsa på så hon har fått lite ledigt från jobbet. Häromdan slapp jag ta ungarna till skolan så jag började jobba 13.25. Inte helt fel. Fast jag satt barnvakt på kvällen. Har även fått fullt betalt trots att jag bara jobbat 4 dagar. Försöker spara ihop lite pengar eftersom jag inte kommer ha nån inkomst när jag kommer hem till Sverige. Vet som sagt inte vad jag ska pyssla med riktigt. Lär söka jobb men lycka till att få ett liksom..
Nu ska jag kika på lite Vampire Diaries, sen frukost, sen duscha och fixa mig och sen lite senare idag ska jag åka hem till Maria. Men mer om det senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0