Det känns konstigt

.. att jag faktiskt ska åka hem. Har nog precis börjat inse det. Om inte annat så insåg jag det nu ikväll när min värdmamma höll på med sin profil på Au Pair World. Dom har fått 64(!) stycken intresserade på bara ett dygn! Hur galet är inte det?! Dom kommer med andra ord inte ha några större problem att hitta en ny au pair. Känns ändå konstigt. Att nån annan ska komma hit och ta hand om "mina" barn, göra "mina" sysslor och bo i "mitt" rum. Fast jag ser verkligen fram emot att få komma hem också.. :)

Om en vecka befinner jag mig i Sverige förresten. Och om en vecka och en dag fyller jag 20 år. Not a teenager anymore. Saker som också känns lite konstiga.
Vink, vink från mig. Var glada att ni inte kan se hur äckligt flottigt mitt hår är.. Ska få duscha hemma hos Maria imorgon, woho!!!


Kommentarer
Postat av: Marika - Au Pair i D.C

So you are still a teenager hu? I feel so grown up right now, cause I'm not a teenager anymore, I'm a very adult 20year old :D haha lol xD Anna, it's lifechanging to turn 20... you see your life and other people from different perspectives. LOL. jag snackar allså om när man handlar på systemet o dricker lite för mkt blir man yr i bollen o ser på allt i världen på ett annat sätt xD nej, trodde du att jag blev djupsentimental ett tag när jag bara snacka om rättigheterna att kunna köpa b1 o b2 lagligt i svea land? xD haha

2011-05-27 @ 02:37:38
URL: http://marreika.blogg.se/
Postat av: Alex

Vilken fin bild på dig :) just wanted to tell you that! ;) <3

2011-05-31 @ 10:47:47
URL: http://alexandraniflis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0