"Badrummet" just nu




Pratade med min värdmamma lite om hur hon hade tänkt lösa hela duschproblemet. Hon sa att ingen av oss kommer kunna duscha innan detta är färdigt. Hon har alltså inte planerat nånting om att vi kan duscha nån annanstans (antingen hos nån kompis (hon kanske inte har några?) eller nåt jävla badhus/gym, även om vi får åka skitlångt). JÄVLA FUCKTARD är allt jag har att säga. Jag kommer alltså inte kunna duscha här hemma förrän badrummet är helt färdigt. Och som ni ser på bilderna kommer det ju ta ett jävla tag.... Håller tummarna för att jag kan duscha hemma hos Maria på fredag efter jag slutat jobba. Annars vet jag inte vad jag gör. Fråga första bästa granne om jag kan låna deras dusch trots att vi aldrig har pratat förut? / desperate freak

Kommentarer
Postat av: Karin

Men herregud vad knäppt!! :O hon måste väl hitta något annat ställe för er att duscha på??!

2011-05-25 @ 20:20:35
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Marika - Au Pair i D.C

Men va??? haha, va fan går ni på toa någonstans då?? :O tvättar händerna?? dricker vatten???

2011-05-25 @ 20:59:25
URL: http://marreika.blogg.se/
Postat av: Marika - Au Pair i D.C

fy fan va hemskt :/ men toa har ni ju nu iaf, de är ju viktigast ändå!! men gud, finns de ingen simhall eller ngt annat i närheten (eller i stan) , där du kan gå in o duscha?? :O

2011-05-26 @ 04:28:13
URL: http://marreika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0