Woop woop!

Nu har man huset för sig själv i en vecka framöver! Min värdfamilj åkte nyligen hemifrån och kommer hem igen på lördag nästa vecka. Nice!

Vet inte vad jag ska hitta på idag riktigt... Eller under alla andra dagar då jag har ledigt haha? Vill göra en massa saker men tyvärr så säger plånboken nej. Det kommer gå åt mycket pengar nästa vecka med bussresor, taxiresor, mat, alkohol, outfit till Paddy's Day, osv. Som det ser ut nu kommer jag gå ut på måndag, onsdag och torsdag. Tur att jag varit duktig och lagt undan pengar sen några veckor tillbaka. Funderar på att traska iväg till köpcentret idag och inhandla lite välbehövliga prylar, då har jag nåt att göra i alla fall. Först måste frukost/lunch intas och jag måste duscha, men sen så. Vi hörs senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0