Pancake Tuesday

Idag är det tydligen nån "pancake tuesday" så det blev pannkakor till lunch såklart! Jag hade verkligen tur för min lukt/smak kom tillbaka efter att jag hämtat E från skolan och höll i sig i ett par timmar, men nu har den försvunnit igen. Fick i alla fall njuta av pannkakorna. :) Klicka här om ni är intresserade av vilket recept jag använder mig av. Har dock bara i 5 dl mjölk, inte 5,5-5,6 som det står i receptet. Sen har vi inte gjort så mycket annat idag, Luke har varit på sin fotbollsträning, Emily har tagit sin dusch, jag har diskat. Ja, ungefär det. Har liksom inte orkat göra så mycket. Nu blire lite bloggläsning, ciao!
Många au pairer här på Irland som ätit pannkakor. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0