Ont i magen

Anledningen till att jag inte bloggat idag är för att jag konstant har haft ont i magen sen klockan 8 imorse. Det går inte över. Det var värre imorse och jag skickade massa panik-sms till båda mina värdföräldrar och min mamma. Min värdpappa kom hem efter 11 nån gång och körde mig till doktorn. Jag har aldrig någonsin haft så ont i magen förut! Det gör fortfarande ont nu men tack och lov inte lika ont som förut. Tror att det är magkatarr jag har. Doktorn trodde mer på att jag bara hade en tummy bug (typ som magsjuka) men jag spydde bara en gång imorse och jag tror mest att det var av smärta för jag mådde inte direkt illa. Har i alla fall fått ett par mediciner som jag ska ta tre gånger om dagen. Än så länge har det inte hjälpt så himla mycket men det kanske tar ett tag innan det kickar igång ordentligt? Ni vill inte vara mig just nu i alla fall...

Har ju varit riktigt sjuk en gång förut sen jag kom hit (hade en njurbäckeninflammation, det värsta jag varit med om typ) och även fast jag får bra hjälp här så vill jag bara HEM. HEM till Sverige. HEM till MAMMA. Finns inget bättre botemedel än sin egen mamma tror jag. Skulle kunna ge min vänstra arm för att få åka hem just nu... Det är inte kul att vara sjuk i ett annat land.

Jag behöver lite uppmuntran!
Det här kommer gå över när jag väl är frisk igen men nu känns det som att jag kommer vara fast i det här tillståndet för evigt. Det finns liksom inget slut på skiten. Jag brukar inte ens vara sjuk ofta! Men sen jag kommit hit har jag haft njurbäckeninflammation, otaliga förkylningar, blivit matförgiftad och nu det här jävla magproblemet. Magkatarr eller vad fan det nu är. Känns bara som att det räcker nu, jag vill inte mer... :'(

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det går över gumman, efter regn kommer solsken!

tröstkram

2011-03-29 @ 01:09:47
Postat av: Marika - Au Pair i D.C

Stackars Anna! Men allt kommer blir bra ska du se :)Förstår att det måste kännas förjävligt just nu, men om några timmar kommer du förhoppningsvis känna dej bättre :) Krya på dej vännen!

2011-03-29 @ 02:23:12
URL: http://marreika.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ge medicinerna lite tid så kommer det snart bli bra. Jag saknar dig jättemycket också gumman, men tänk vad du är modig som vågat ta steget! Beundrar dig.

Kram Mamma

2011-03-29 @ 09:35:29
Postat av: R

ah, tröstkramar härifrån också!!

feel better!!

2011-03-29 @ 11:39:39
Postat av: Jennifer

Åh förstår hur det känns :( Har själv haft magkatarr och massa sånt onödigt när jag tex var i Colombia. Men det känns nog bättre snart! Annars får jag åka dit med en helande kram! Puss på dig! :) <3

2011-03-29 @ 12:33:03
URL: http://romanze.blogg.se/
Postat av: Jenkan

Men nej, stackare! :/ Hoppas verkligen det blir bättre! Du har sådan otur!

2011-03-30 @ 00:06:39
Postat av: Josefine - au pair i Belgien

Ush då! Krya på dig! Vet själv hur det känns att befinna sig i ett annat land med hemska magsmärtor, blev sjuk här nere i Belgien och var tvungen att läggas in på sjukhuset, allt man ville ha va mamma, plötsligt så blir man inte så modig längre! Hoppas allt löser sig för dig! Styrkekramar till dig!!!

2011-03-30 @ 21:06:07
URL: http://missjosefine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0