Jennie's last night out

Tjenare!
Förlåt för att jag inte bloggat men i fredags hann jag inte och direkt när jag slutade jobba bytte jag om och sminkade mig innan jag åkte in till Dublin för att träffa ett gäng tjejer. Som jag skrev för några dagar sedan var det dags för Jennie att åka hem till Sverige igen så vi gick ut en sista gång med henne! Vi sjöng karaoke haha, så sjukt kul! Ingenting jag hade gjort nykter kan jag säga men vilken "tur" att det finns alkohol. Hade en sjukt rolig kväll! Var dock rätt jobbigt att säga hej då så det blev lite tårar. Jennie, jag saknar dig redan! Istället för att ta nattbussen hem så sov jag på samma hostel som Emelie övernattade på.
God men dyr pizza till middag

Tjejgänget! Jag, Emelie, Katrin, Ame, Sherin & Jennie

Jag & Emelie

Swedish style. ;)

Ame, Jennie och Emelie

Jennie hade ett par utmaningar under kvällen som hon var tvungen att göra. En av dom var att sjunga karaoke (hon gjorde det med mig och Emelie, vi sjönga ABBA - Mamma Mia) och en annan var att hon var tvungen att hångla med en kille precis bredvid River Liffey. Mission accomplished! ;)


Tack för en sjukt rolig kväll tjejer! Alltid tråkigt att säga hej då men jag vet att vi kommer ses igen, antingen här på Irland eller hemma i Sverige igen när alla befinner sig där. Jag röstar dock på Irland, det är ju här Bulmers finns! ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag saknar dig och irland redan! Tack för en grym sista kväll! Ni gjorde den perfekt! och jag kommer lätt tillbaka och dricker mer Bulmers med er! ;) Funderar på att komma redan i maj så vi ses kanske väldigt snart! :D

2011-03-28 @ 02:32:10
URL: http://jenniemeetsireland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0