Home alone?

Hej och god morgon! :)
Idag tog Anne hand om barnen på morgonen så jag fick sovmorgon. Jäkligt gött med 11 timmars sömn! Länge sen jag kände mig såhär utvilad och inte ännu mer trött eftersom jag sov så länge. Har vaknat upp på strålande humör också! :)

För två-tre veckor sedan var jag i köket samtidigt som Anne pratade med nån kompis på Skype på franska. Jag har ändå haft franska i skolan i ungefär 6 år så jag kunde snappa upp lite här och där, även fast jag långt ifrån förstod allting. En av sakerna jag hörde var nåt i stil med att hon köpt flygbiljetter och att det kostar så och så mycket för fyra personer att åka nu i mars. Jag tänkte direkt att dom ska åka till Frankrike under veckan jag har ledigt (nästa vecka), men efter att jag hörde det har jag inte hört nånting alls om att dom ska iväg på semester eller nånting. Men nu på morgonen fick jag ett sms av Anne: "Hi anna i will not be home to get the kids. I see you later. We won't be home next week. But the kids don't know so sh :-)"
Därför dom inte pratat så himla mycket om det då men jag var helt säker att jag hörde rätt och att min översättning inte var käpprätt åt helvete. ;) Väldigt nice att ha huset för sig själv måste jag säga! Behöver inte vara tyst som en mus om jag skulle komma hem sent på kvällen. Eller tidigt på morgonen. Hehe. Nej men det ska bli skönt med lite ledighet även fast jag inte ska göra nånting speciellt. Skönt att få ett litet break från familjen också, och det är säkert skönt för dom att få ett break från mig haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0