Frappuccino

Hallå!
Efter att ha lämnat barnen i skolan imorse traskade jag till köpcentret i det fina vädret. Det är nästan sommarvärme ute! Höll på att svettas ihjäl i det jag hade på mig. Det luktar även väldigt somrigt ute eftersom allting blommar nu. Man börjar även ana löv på vissa träd. Åh så härligt! Blev lite shopping och jag är mycket nöjd över mina inköp. Kan fota och visa senare. Eftersom jag var på sånt strålande humör beslöt jag mig för att gå till Starbucks. Bara varit där en gång innan sen jag kom hit! Beställde en grande caramel cream frappuccino with wipped cream. Otroligt onyttigt men gud så gott det är! Drack den väldigt flitigt för två år sedan när jag var här med ett par kompisar. Fler kommer det bli eftersom vädret äntligen tillåter det! Det är is i den så det passar bäst att dricka den när det är lite varmare ute.




Dom har nyligen bytt ut själva Starbucks-bilden med en ny. Jag föredrar den gamla faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Går du på starbucks utan mig :(

2011-03-24 @ 18:05:33
URL: http://carismatico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0