Fixardag

Idag har jag varit någorlunda effektiv! Städade rummet, tvättade en maskin tvätt, bytte sängkläder, duschade, lånade om mina biblioteksböcker, och lite annat smått och gott. Nu ska jag slå in en födelsedagspresent i julomslagspapper, haha. Har kvar sen jag gav min värdfamilj deras julklappar och jag har glömt att köpa presentpapper så det får duga! Emelie fyller år nästa vecka (& Emily, flickan som jag tar hand om) så jag ska till henne i helgen i Blackrock och fira henne lite i förskott. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen. Krypa under täcket och kolla på en film vore inte helt fel. Jag hatar att vara tjej ibland, har förjävla ont i magen. Vet inte vad jag ska kolla på för film eftersom jag redan har sett alla jag har minst ett par gånger förut så jag får se vad jag hittar på.

& svar till Sanna: Bulmers är en irländsk cider! Bulmers Original har smak av äpple men cidern är inte speciellt söt. Finns även Bulmers Berry och Bulmers Pear men jag föredrar originalet. :) Det är svårt att förklara smaken för jag tycker inte riktigt att den smakar äpple men den har en ganska speciell smak. Antingen gillar man det eller så gillar man det inte.

Kommentarer
Postat av: Sanna

tack för svaret =) ska nog testa Bulmers när jag åker till Dublin i juni ;)

2011-03-04 @ 09:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0