Resplan

Hallå.
Om lite mindre än 4 timmar lyftar mitt plan. Måste dock mellanlanda i Köpenhamn innan jag kommer till Arlanda i Sthlm.. 4 timmar till i det här jävla skitlandet. Fick i alla fall med mig dom flesta av mina saker. Hade jag inte varit hemma i Sverige förra veckan hade det dock aldrig gått. Fick köpa en till resväska. Med SAS kan man lägga till extra bagage.

Får se hur det blir med bloggningen. Eftersom jag inte längre kommer jobba som au pair i Dublin (som bloggen är till för) så kommer jag inte blogga här nå mer. Får dock se om jag uppdaterar om allting som inte hamnat i bloggen ännu. Just nu känns det som att det kvittar. Allting kvittar. Vad är poängen liksom? Jag återkommer när jag har bestämt mig hur det blir. Kommer nog fortsätta uppdatera i min gamla blogg. Länkar till den vid ett annat tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0