Kaos

Varför blir det alltid sånt kaos när man ska packa?! Ni ska bara se hur mitt rum ser ut just nu. En enda stor röra. Har i alla fall nästan packat färdigt.. Ska bara komma fram till vad jag ska ha för kläder med mig att ha på mig hemma. Nu har jag bara packat saker som ska lämnas hemma. Allting ska ju hem ändå men nu har jag packat saker som jag vet att jag inte kommer behöva.
Kommer med största sannolikhet åka hem 29 juni. Exakt 4 veckor kvar på Irland.. Ångest!

Hoffmaestro & Chraa -  Highway man (acoustic live)

Kommentarer
Postat av: Alex

men du kommer kunna umgås med UNDERBARA MIG ISTÄLLET!!!!! :D <3<3<3<3

2011-06-01 @ 16:46:45
URL: http://alexandraniflis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0