Är det inte typiskt?

Att man börjar intressera sig för någon när man bara har ett fåtal veckor kvar innan man måste bege sig hem? "Så fort du slutar leta kommer du hitta nån". Jo tack..

Nu är allting färdigpackat förutom tandborste, deo och sånt som jag behöver imorgon innan jag åker. Kl 16 avgår planet från Dublin airport så vid 13-tiden kommer jag ta en buss från köpcentret till flygplatsen. Är där kl 14. Ska bli otroligt kul att få åka hem och fira min födelsedag! Fast jag missar å andra sidan en helg i Dublin, har ju inte så himla många kvar.. Det är både jättekul och jättetråkigt att jag ska lämna Irland. Aah! Och om jag har ångest över vad jag ska göra med mitt liv? Kan man lugnt säga.

Nu ska jag försöka att inte tänka alltför mycket på det och gå och lägga mig istället. Kanske kommer ett inlägg imorgon innan jag åker annars får vi se när vi hörs. Kommer inte ta med mig datorn hem eftersom jag är hemma en så pass kort tid. Ta hand om er och ha en trevlig långhelg! ♥

Random bild på Emelie och mig från februari. På fredag ses vi igen!


Kommentarer
Postat av: Marika - Au Pair i D.C

haha ja xD fast de var väl mest fåglarna vi var intresserade av?? haha , den där jäkla ankan hahaha fan va rolig den var xD du vet den som sjöng kycklingsången o så ramlade den omkull hahahhaha, vi spelade ju in den på film xD xD så jäkla kul haha.



när man börjar intressera sig för någon? Vad har jag missat? ;) haha

2011-06-02 @ 02:59:23
URL: http://marreika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0