Vill bara sova

Ni vet ju redan hur min helg har sett ut på ett ungefär men jag kommer skriva mer ingående om det imorgon. Den har varit väldigt bra i alla fall! :) Jag älskar att man som au pair träffar så otroligt mycket nya härliga människor. Underbart. Nu ska jag starta en film som jag inhandlade tidigare idag innan jag åkte hem från Dublin (I love you Phillip Morris) och jag lär med största sannolikhet somna mer eller mindre på en gång. Jag är så otroligt trött! På bussen på väg hem nickade jag till flera gånger, måste sett väldigt kul ut för alla andra när huvudet åkte åt alla håll och kanter så jag nästan fick en whiplash-skada, haha. ;) Nej, sängen, kuddarna och mitt täcke kallar på mig. Dags att kolla på film (sova). Vi hörs imorgon igen, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0