Sjuk kväll/natt!

Tänkte uppdatera er lite om vad som hände igår kväll/natt, haha. Jag mötte ju upp Ewa vid köpcentret runt 7-tiden då vi gick till Captain America's cookhouse & bar där vi satte oss ner och drack några öl, pratade och hade det jättetrevligt. När klockan börjar närma sig 23 då Ewas sista buss hem skulle gå kom vi fram till att vi ville stanna kvar och dricka lite till och att hon sen skulle sova över hemma hos mig. Sagt och gjort, vi stannar kvar. Vi går upp på övervåningen där det fanns ett liveband och det är där vi träffar på Paul och Paddy (nånting i den stilen) och börjar prata med dom. När stället stänger beslutades det att vi (jag, Ewa, Paddy, Paul och DJ:n) skulle hem till P & P, där vi pratade, spelade Nintendo Wii, klinkade på deras gitarrer, spelade ett sånt där fotbollsspel vad-det-nu-heter som står som på en ställning, sen så står man på varsin sida och sköter ett varsitt lag och snurrar på alla spelare (vad fan heter det?!). Hoppas ni förstår. När klockan närmar sig 4 kommer jag på att det kanske är dags för mig att röra mig hemåt igen haha, så Paddy går med mig till en taxistolpe, ger mig pengar, sätter mig i en taxi och sen runt 4.30 på morgonen är jag hemma. Ewa stannade för övrigt kvar. Jag hade den roligaste kvällen/natten på länge! Det var lätt värt att endast få tre timmars sömn och fortfarande vara smått berusad när man vaknade. Efter att ha lämnat barnen i skolan gick jag och la mig och sov tills det var dags att hämta Emily. ;) Det här är andra gången jag träffar Ewa och jag har så sjukt kul med henne! Finns inga regler och jag blir otroligt spontan. Hade jag gjort nånting liknande i Sverige? Eller ens med någon annan här? Troligtvis inte. Jag gillar't i alla fall! :) Här ska ni få se ett par bilder från kvällen. Jag tror inte att jag vågar lägga ut alla haha.
Paddy, snygg-Ewa & jag

Paddy & jag. Ehe.

Paul & Ewa. Hahahaha. Alltså ni skulle känt på hans hår!


Fick ett sms av min värdmamma imorse förresten. Haha.
Hi. Hope you had a good night sleep :-) just making sure you are up for the kids. Have a good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0