Lite filmer

Tror att jag redan har nämnt det här förut men här på Irland finns det en jättebra affär vid namn HMV. Finns filmer, CD-skivor, spel, böcker, kläder och prylar som har med musik att göra och lite andra saker. Finns alltid billiga filmer där så det är svårt att gå därifrån tomhänt. Här är mina senaste inköp i alla fall!
Girl, interrupted

(500) days of summer

The boy in the striped pyjamas


Har hittills bara hunnit se den första vilket var en väldigt bra, men skum, film. Rekommenderas!
Om ni vill får ni gärna komma med filmtips. :) Är så uttråkad på dagarna så jag får la börja kolla på en massa filmer, haha.

Kommentarer
Postat av: River

HMV finns i Sverige också :) kan visa nästa gång du är hemma...



filmtips:

scott pilgrim vs. the world

everything is illuminated

mr nobody

the punisher

:)

2011-01-20 @ 11:57:58
Postat av: Simone H

hoppas någon var bra :D

2011-01-20 @ 13:38:24
URL: http://simoneh.se
Postat av: Anna - au pair i Dublin

R: Haha jaså? Jag har inte sett det någonstans!



Tack, får kolla vad som finns. :)

2011-01-21 @ 10:50:02
URL: http://dublinaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0