I lördags

I lördags träffade jag som sagt en au pair från Nya Zeeland. Hon var väldigt trevlig och pratglad! Kommer säkert träffa henne flera gånger. Sen skulle jag träffa Ewa lite senare men vi hade inte sagt nå mer än att "vi hörs senare när båda är i Dublin" typ. När jag & Shannon bara skulle göra en sak till innan vi skulle skiljas åt, vem tror ni att jag springer in i då? Ewa & Lorcan haha! :) Så jag slog följe med dom och spenderade resten av eftermiddagen/kvällen med dom. Vi strosade runt lite, käkade middag och tog några öl. Tog sen näst sista bussen hem innan nattbussarna började då. Hade en väldigt trevlig dag! :)
Lorcan & Ewa

Ewa & Svetlana

Ewa, Lorcan & jag

Kommentarer
Postat av: Ellie

Du lyckas ju komma ut mer än mig :P

2011-01-26 @ 14:15:16
URL: http://carismatico.blogg.se/
Postat av: Marika

Svetlana???

2011-01-27 @ 19:07:25
URL: http://marreika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0