Fast i huset

Tredje dagen i rad som jag måste stanna hemma under tiden barnen är i skolan... :P Jag som hade tänkt gå till köpcentret idag! I måndags fixade dom ju den där gas-grejen, igår kom dom tillbaka för att fixa en liten liten läcka i ett av rören, och idag kom det nyss tre killar till som skulle fixa samma läcka som dom igår tydligen inte fixade. Eh, ja ungefär så. Lite träligt att vara fast i rummet men vad ska man göra. Imorn kväll efter jag slutat jobba ska jag till köpcentret för att fika med en kompis, så jag 'kan' inte gå dit under dagen då. Nåååja. Får försöka ta tag i att fixa iordning mitt rum igen. :) Hänga upp och vika alla kläder och försöka sortera lite. Så får det nog bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0