En liten update

Får be om ursäkt för den urusla uppdateringen. Igen. ;) Varit helt uppslukad i en bok (Borkmanns punkt av Håkan Nesser. Lånade den på biblan förut) och jag har varit allmänt oinspirerad till att blogga. Inte mycket har hänt sen sist heller. Idag har varit en vanlig dag; efter att ha lämnat barnen åt jag frukost framför Cold Case, gick upp på mitt rum och gick igenom min blogglista och lite andra saker, läste i boken, lyssnade på HP2 i min mp3, lyckades somna, hämtade barnen och efter ombyte, läxor och lunch var dom ute hela eftermiddagen tills det var dags för dom att ta deras dusch. Och strax efter kl 6 kom Anne hem och jag slutade. Läste ut boken under tiden barnen var ute, riktigt bra var den faktiskt! Såhär på kvällskvisten har jag lyssnat på webb-radion på matchen mellan HV71-MODO. Gått igenom blogglistan igen. Och nu uppdaterar jag bloggen. :)
Min bror Nicklas fyller även 22 år idag så ett stort grattis till honom! Första gången på, ja, första gången någonsin faktiskt som jag missar hans födelsedag tror jag. Skickade i alla fall iväg ett sms tidigare idag för att gratta honom.
Som sagt så händer det inte så himla mycket just nu så jag har inte speciellt mycket att blogga om.

Sen så glömde jag att trycka på publicera, smart Anna. Skrev detta för en timme sen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0