Söndag

Hallå!
Somnade gott efter att ha tittat på The Da Vinci Code igår kväll och vaknade mycket utvilad idag vid 12-13 tiden haha. Dagen bjöd inte på så mycket egentligen, satt mest vid datorn, började kolla på Angels & Demons men hann inte kolla färdigt innan det var dags för Sverige-Finland i LG Hockey Games. Sverige vann efter straffar! Var inne på FB under tiden jag lyssnade på hockeyn då jag pratade med Jennie (en av tjejerna som jag träffade i fredags) och vi bestämde att vi skulle mötas upp inne i Dublin för middag och lite häng på nån pub, så jag kom nyss hem därifrån. Blev middag på Eddie Rockets och sen en varsin Bulmers inne på The Temple Bar. Mycket trevligt! :)
Nu ska jag fortsätta kolla på Angels & Demons och sen är det dags att sova. Ska ju upp innan kl 8 för att börja jobba... Skriver mer imorgon då jag ska berätta lite mer om helgen och lägga upp ett par bilder. Vi hörs då istället. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0