Our new kitchen

Jag nämnde ju förra veckan att vi håller på att renovera vårat kök och i lördags blev det äntligen färdigt! Det är verkligen en enorm skillnad jämfört med innan och jag gillar verkligen det nya köket. Har dock inte klurat ut hur den nya ugnen fungerar än men det är väl bara att trycka på alla knappar och hoppas på det bästa. Haha. Här kommer lite bilder från i september när jag kom hit och bilder som jag tog alldeles nyss.
FÖRE



EFTER





Det känns mycket större, rymligare och ljusare. Tror det mest beror på att dom flyttat på kylskåpet så att ingenting av fönstret täcks. Sen är bordet och stolarna inte på plats men jag är osäker på om dom ville ställa tillbaka det eller om dom skulle köpa nytt istället. Hur som helst, I love our new kitchen!


Kommentarer
Postat av: Marika - Blivande Au Pair i Washington DC

Det var som fan, haha, ser riktigt bra och fräscht ut =) Dem får se till att skaffa en mikro också så är de fulländat ! (du får uppmuntra dem till mikro, förklara för dem att hela deras liv kan föbättras med en mikro!) haha

2011-02-14 @ 18:45:21
URL: http://marreika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0