Men SUCK!

Fick ett sms imorse vid halv tio-tio nån gång av Derek: "Wayne will be delivering the new kitchen this morning." Okej tänkte jag, jag får väl hålla mig på nedervåningen så jag hör när denna Wayne knackar på dörren. Är jag uppe på mitt rum är det väldigt svårt att höra. I alla fall, jag har hållt mig på nedervåningen hela dagen. Klockan är nu 14:47 och det har fortfarande inte kommit nån som ska lämna saker till det nya köket (hela köket ska renoveras nämligen). Har alltså suttit i den här obekväma soffan hela dagen i onödan för nu är det fan inte "morgon" längre. Det är eftermiddag. -.-

Kommentarer
Postat av: Mamma



Ja vad som är vad kan ju diskuteras det var en tid när även du kanske hade fm då? Kram Mamma

2011-02-04 @ 19:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0