Like and dislike

Hej bloggen! :)
Förlåt för att jag inte uppdaterade nånting igår men jag var verkligen inte på blogghumör. Dagen var både bra och dålig..

Like:
Fick post från Sverige! Innehöll två Alla hjärtans dag-kort från min mamma och min syster. :) Tack tack tack!



Dislike:
Min fina vän Ewa som åkte hem till Sverige för tre veckor sedan för lite semester har bestämt sig för att inte komma tillbaka till Dublin. Fan. :( Jag vet att vi kommer ses igen men tanken var ju att hon skulle komma tillbaka hit om ett par veckor. Nu kan det dröja flera månader innan vi ses igen. Nackdel med att vara au pair: man måste till slut säga hej då till alla underbara människor man har träffat under sin tid här. Men, bara hon mår bra så. ♥


Like igen:
Kort efter att jag fick det beskedet så fick jag äntligen prata med min älskade Alexandra på Skype! Vi pratade i nästan 1½ timme om allt och ingenting - bland annat frysta köttbullar, IKEA, buss 709, hennes bf, kommande vår/sommar, skvaller från Gladö och sen kom vi in på ämnet frysta köttbullar igen tror jag. Haha. (För er som undrar så skapade vi en grupp på Facebook förut för alla som gillar att äta frysta köttbullar. Ehe. ;) Hur som haver, det var jäkligt nice att få prata med henne! Hon har för övrigt namnsdag idag så glöm inte att gratulera alla Alexandror (och Sandror) på namnsdagen!
Alexandra & jag på nyårsafton

Kommentarer
Postat av: Linda

ha, jag ska lätt gå med i den gruppen :D

2011-02-17 @ 16:48:41
URL: http://lulfis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hahaha yay! :D gillar verkligen bilden! sååå flattering for my figure ;) haha xD



WOHOO! en ny likare <3 :D

2011-02-18 @ 17:16:45
URL: http://alexandraniflis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0