Farewell

Hej till alla er som fortfarande kikar in här!
Mycket har hänt sen sist. Några dagar efter min katt dog dog även min mormor, som också var anledningen till att jag åkte hem (förutom att jag blev sjuk). Idag är det två månader sedan. Har varit väldigt jobbigt att bearbeta men det blir lättare och lättare för varje dag. Jag har även hunnit bli sjuk två gånger till sedan jag kom hem. Gallsten pancreatit då med. Sista gången var förra veckan då jag blev inlagd för att vänta på en akut operation. Gallblåsan är äntligen bortopererad! :) Jag kommer inte att ha dessa besvär i framtiden, något jag är tacksam för.  Förutom det har inte jättemycket hänt. Har mest tagit det lugnt och njutit av sommaren som nu verkar vara över..

Mina framtidsplaner ser ut som följande: om 15-18 dagar kommer jag flytta till Edinburgh, Skottland, med en kompis till mig! Ewa, om nån kommer ihåg henne. Lärde känna henne i vintras i Dublin. :) Vi ska i stort sett bara åka dit, hitta jobb och lägenhet. Ta allt som det kommer. I värsta fall får jag/hon/vi åka hem igen men då har vi i alla fall den erfarenheten att ta med oss hem. 

Den här bloggen kommer nog inte uppdateras nåt mer. Min tid på Irland är förbi och jag känner inte för att uppdatera om det som jag inte hann skriva om. Bloggen kommer dock finnas kvar och jag kommer logga in här med jämna mellanrum för att eventuellt svara på frågor och funderingar som trillat in. Om nån skulle hitta hit i framtiden. Inom snar framtid kommer jag börja blogga igen om allt nytt och spännande i Edinburgh! Har än så länge bara hunnit skapa bloggen, har inte börjat skriva/fixa design ännu men det kommer inom dom närmsta dagarna.

Har ni några frågor är det bara att lämna en kommentar, skicka ett mail till [email protected] eller börja följa min nya blogg: tryingedinburgh.wordpress.com. Tack till alla som har följt den här bloggen! ♥

Ps. Nu funkar länken som den ska. Ds.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej!Följer gärna din nya blogg,men den länken fungerar tyvärr inte. =/

2011-08-30 @ 19:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0