Trötttrötttrött

Det här med en lång och skön sovmorgon gick ju inte så himla bra. Gick och la mig redan vid 10 igår för att jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Vaknade klockan 4 imorse och var hur pigg som helst! Kunde inte somna om förrän nästan 2 timmar senare och när jag väl somnade sov jag verkligen skitdåligt. Är tröttare nu än när jag gick och la mig. Fail. Konstigt att man i vanliga fall inte alls är trött när man vet att man ska upp tidigt på morgonen men när man har sovmorgon och kan sova hur länge man vill går man minsann och lägger sig "i tid". Aja.
Får se vad jag hittar på idag innan jag börjar jobba vid 3. Är i stort behov av att städa mitt rum, dammsuga, tvätta och byta sängkläder och hela köret. Men det verkar vara fint väder ute trots att det utlovades regn, vill inte sitta inne då ju! Får se vad jag hittar på helt enkelt.
Väldigt trött Anna. Kolla påsarna under ögonen, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0