Galway imorgon

Hej!
Förlåt att jag inte uppdaterat men jag har inte haft någon vidare lust eller ork. Igår bestämdes det att jag ska följa med Maria och hennes två bröder till Galway imorgon! Vi ska åka och kika på Cliffs of Moher bland annat. Vi övernattar på hostel. Sen får vi se vad vi hittar på på måndag innan vi åker tillbaka igen, vi ska gå till turistinformationen och höra efter. Är ledig på måndag nämligen. :) Vi ska ta bussen från Dublin vid kl 10 så runt halv nio ungefär måste jag ta bussen från mig.. Hög tid att sova med andra ord, måste hinna duscha och äta frukost imorn innan jag åker. Kommer inte ha tillgång till dator men vi hörs på måndag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0