Frukosten med Bob

[Passar på att ladda upp bilder eftersom Alex fortfarande sover. Sömntuta.]

Igår morse mötte jag som sagt upp Bob/Josefin för att käka frukost och säga hej då. Vi möttes upp i Skanstull där vi hittade ett mysigt litet fik, kommer dock inte ihåg vad det heter. Vi beställde American pancakes i olika smaker och till det drack vi te och juice. Det var den dyraste frukosten jag ätit men det var värt varenda krona för ack så gott det var!

Bob i sin fina hatt


American pancakes med smak av blåbär och äpple-kanel som vi delade på


Jag; trött och lite sjuk


Efter att ha ätit upp det andra var vi redo för mer... det var ju så gott! Det blev en till med banan-choklad också, gudooomligt!


Innan vi skulle säga hej då tog vi en massa bilder. Här är Bob i hennes otroligt söta kläder!





Saknar dig redan


Kommentarer
Postat av: ~ N O R A ~

Fin blogg! :)

vill du hjälpa mig välja vilken tröja jag ska köpa?



http://ttypnora.blogg.se/2010/september/vilken-troja.html#comment

2010-09-04 @ 11:13:49
URL: http://ttypnora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0