Sjukling!

Usch! Redan igår när jag vaknade kände jag att jag hade sjukt ont i halsen. Igår kväll (nån gång efter att vi käkat middagen) fick jag feber och var hängig, på kvällen började näsan rinna. Ett under att jag kunde somna med så täppt näsa. Efter att ha pratat ett bra tag med Alex till kl 3 så somna vi, klockan 8 vakna jag av att jag knappt kunde andas, en huvudvärk som heter duga och 1 liter snor som ville komma ut. Kunde inte somna om.

Den här förkylningen kunde inte komma mer olämpligt! Jag har fortfarande så sjukt mycket att göra innan jag åker på måndag, som att packa till exempel. Välja ut bilder som jag ska skriva ut och ha med mig. Umgås med Alexandra. Ellie och hennes pojkvän kommer hit. Jennifer kommer över imorgon. Jag ska sy spishanddukar (har lovat Villy såna i flera månader, familjen ska även få det i 'present'). Jag ska över till Villy ikväll på middag men jag får se hur det blir med det... slöseri att äta god biff när man varken har lukt eller smak? Alla bilder från igår ska upp här. Jag ska svara på kommentarer. Svara på familjens senaste mail. Men packningen är det som kommer kräva mest tid och jag har inte ens börjat!

Åh! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0