Look back to go forward

Jag vet inte vad jag ska skriva om på vardagarna! Jag gör ingenting speciellt, allting ser likadant ut varje dag, samma rutiner hela tiden.

- urinvägsinfektionen är betydligt mycket bättre nu men jag har inte blivit av med den helt
- på onsdag får jag (troligtvis) träffa pappan i familjen för första gången!
- i och med att pappan kommer hem och ska vara sjukskriven i en månad kommer jag få mycket ledigt
- jag har varit tvungen att ge Luke både utegångsförbud, TV-förbud och "8 minutes on the stair" för dåligt beteende (dvs att han inte lyssnar)
- jag trivs över förväntan bra här!

Imorgon efter att ha lämnat kidsen i skolan ska jag gå till Centra och köpa mer tranbärsjuice. Om jag kommer ihåg ska jag även försöka fota barnen i deras skoluniformer - de är så jäkla söta! Nu blir det till att läsa lite bloggar innan det är dags att sova. God natt!

Digital Factor - Dopamin
(Obs! Måste höras med bra hörlurar/ljudanläggning, annars är låten rätt värdelös haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0