Känslor

Panik. Ångest. Rädsla. Uppspelt. Förvirrad. Saknad. Gör jag det rätta?

Så otroligt jobbigt att säga hej då till alla! Jag vet ju att jag kommer få träffa förhoppningsvis alla igen, men ändå... Imorgon måste jag säga hej då till min 18-åriga missekatt Sotis för vad som kan vara för sista gången. Jdjfejhfkf.

Jag vet att jag kommer stortrivas hos familjen och på Irland, det är inte det jag är orolig över, kommer bara sakna alla här hemma i Sverige så otroligt mycket... Glöm inte: ni får hälsa på precis när ni vill!

I övrigt så är allting fixat och färdigt med packningen, förutom datorn som ska ner imorgon. Ska försöka hinna med ett inlägg imorgon innan jag åker, annars blir mitt nästa inlägg på Irland!

Toodles.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0