Inköp

Hej :)
Idag efter att ha lämnat kidsen i skolan så gick jag till the shopping centre. Tanken var att jag bara skulle gå till biblioteket men det öppnade inte förrän klockan 10 så jag fick strosa runt lite och kika i affärer. Hamnade på Penneys där jag köpte ett par tofflor för typ 30 kr och sen Dunnes Stores där jag var tvungen att köpa lite förnödenheter såsom egen tandkräm, schampo(sp?) och balsam. Lagom efter att ha gjort det öppnade biblioteket och efter att ha virrat runt lite lyckades jag till slut låna tre böcker. Gick tillbaka hem. Åt. Powernap. Och sen var det dags att hämta barn nummer ett från skolan.
Imorgon måste jag sitta barnvakt till klockan nio ungefär för att A har ett ärende hon måste ta hand om efter jobbet. I don't mind, extra pengar ftw liksom ;) Hade ändå inga planer.
Nu ska jag börja läsa en av böckerna och sen sova, Guten Nacht!

Förnödenheter


Böckerna jag lånade + mitt bibliotekskort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0