Helgens planer

Woho, har redan planer för helgen! :) Vill inte ha en till lika tråkig helg som sist haha.

Fredag: träffa Annukka (hon från Finland), utgång i Dublin (:D!), övernattning på hostel
Lördag: åka till Malahide med Annukka för att träffa Marika (hon från Sverige) och en tjej som heter Sylwia som jag inte träffat förut! Vet inte vad vi ska göra än men jag tror vi kommer få det jättekul! Om jag inte åker hem eller övernattar hos en kompis så ska jag spendera natten i Dublin igen med Annukka
Söndag: beror på hur jag gör på lördagen

Jag har nästan inga kläder som passar för utgång så imorgon får det bli en sväng till the shopping centre (ska skriva mer om det imorgon) och försöka hitta nåt billigt och bra! (Jag älskar paranteser.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0