God natt!

Trots att jag haft en väldigt lugn dag så är jag otroligt trött! Efter barnens läxläsning och lunch var de ute med kompisar ända tills Anne kom hem vid halv sju, så min dag har spenderats i soffan med datorn i knät och TV:n igång. Ibland behövs såna dagar också.
Åt förresten världens godaste middag idag - anka gjord i ugn och en massa broccoli! Så himla gott! Första gången jag åt anka men jag blev positivt överraskad. Har även tagit en dusch för er som vill veta haha. Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Nej, sova var det jag skulle göra. Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Ska bli Au Pair i Bath i England och funderar över det här med mobiloperatörer. Vet du om Tele2 Comviq finns i UK? :D

2010-09-15 @ 23:33:39
URL: http://fridarulesbritannia.wordpress.com
Postat av: Jennie ♥

sv: ja, de måse ju tyvärr göras :( jag ska med göra de, imon eller i helgen.

hur länge har du varit i dublin? trivs du?

kram

2010-09-16 @ 12:18:10
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0