Getting along

Jag är så glad att jag och Naoise kommer så bra överens! Vi har samma konstiga och lite udda humor och det känns aldrig obekvämt eller krystat när vi pratar. Vi pratade om just det tidigare idag och kom fram till att det hade varit lite jobbigt om följande konversation hade ägt rum:

A: So, how are you?
B: Fine.
A: Do you have any pets?
B: No, I'm allergic.
A: Uhm. What's your favourite colour?
B: I'm allergic to colours too.
A: [...]
B: And having a personality.

Lite överdrivet, men ni förstår vad jag menar! Imorgon tar Anne barnen till skolan så vi har sovmorgon men nån gång under dagen tänkte vi gå till the shopping centre :) Jag ska bli bättre på att ta bilder jag lovar!

Naoise (uttalas Niiisha. typ.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0