Dejt

God morgon!
Nu ska jag börja röra mig mot stan för att träffa Bob för en frukost/brunchdejt. Det blir sista gången vi ses innan jag åker! Ska även passa på att växla lite mer euro så att jag har det fixat till taxin och eventuellt intag av mat när jag kommer till flygplatsen. För övrigt så lyfter planet 10:20 på måndag och jag landar i Dublin 12:05.
Det ska även inhandlas mat till ikväll då det kommer över lite folk på middag för att säga hej då, en 'avskedsmiddag' mer eller mindre. Kommer kännas tungt att säga hej då till alla...

Nej, inga fler ledsna miner - jag vet att jag kommer få det hur bra som helst hos min nya familj! :)
Återkommer senare med detaljer från dagen samt bilder, vi hörs!

Väntar även med spänning på hur Lotta "vimmelmamman" Grays halvårsbesked lyder. Håller tummarna för att du får vara fri från cancer! 10:30 börjar läkartiden. Denna dumma cancer... igår las min mormor in på sjukhus för cellgiftsbehandling. Jag vet inte vad jag tar mig till om det skulle sluta illa...

Kommentarer
Postat av: Marika

Åh flyger du direkt! Jag måste byta i Köpenhamn!

2010-09-03 @ 09:47:11
URL: http://marreika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0