D is home

Derek (pappan) kom hem från sjukhuset idag!
Kan dock inte skriva alla detaljer om vad som hänt men för att göra en lång historia kort: samma dag som jag kom hit försvann D, dagen efter hittades han och hamnade på sjukhus och kom nu hem 2½ vecka senare. Han kommer vara sjukskriven från jobbet i ungefär en månad = mitt redan lugna schema kommer vara ännu lugnare vissa dagar!

Hoppas bara att det inte blir awkward nu när vi nästan varje dag kommer vara hemma tillsammans. Kommer nog hålla mig rätt mycket på mitt rum haha. :) Imorgon ska jag i alla fall gå en sväng till the shopping centre, tanken var att jag skulle göra det idag men i och med att D kom hem så var jag tvungen att hålla mig hemma (han hade ingen egen nyckel på sig).

Ser fram emot helgen då jag på fredag får träffa Naoise igen och på lördag äntligen träffa Martina (au pairen från Italien) som jag pratat med i två-tre månader nu via FB! Life is good.

Ledsna_flickor_91 när vi skildes åt förra gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0