Avskedsmiddagen

[Alex sover fortfarande = mer bilder!]

Bjöd över lite folk igår på middag för att kunna säga hej då till alla. Vi blev 15 personer totalt i vårt lilla hus haha. Tyvärr blev det inte så många bilder (tagna av mig) för att jag hade glömt att ladda batterierna till kameran men jag ska försöka sno några senare av dom andra! Det bjöds på jättegod kyckling som min mamma lagat och sen skrattade/pratade vi resten av kvällen!
Det var jobbigt att säga hej då och jag vet ju att jag kommer träffa alla igen men det blir antagligen inte förrän nästa år! Hoppas att så många som möjligt kan komma och hälsa på i alla fall :)

Köpte såna där muggar med näsor på (Lagerhaus) och tyckte det var hysteriskt roligt haha! Uppskattades av dom flesta verkade det som, lättroade är vi i alla fall!


Hoho


Robin


Haha Jennifeeeer :')


Fotokrig!


Yvette, Åse, Malin, mamma, Ari, Phia


Strike a pose!


Sötnos ♥


Hahaha Villy! (Nu var kamerabatterierna laddade hehe...)


Pout Yvette, pout!


Jag & Alexandra 


Gunnar var glad!


Malin & mamma ♥ 


Villy, Yvette & Gunnar


Jag vet, Alexandra är lite konstig ;)


Jag är lika rädd som jag ser ut hoho


Hahahahaha!

Kommentarer
Postat av: Marika

Roligt med avskedsmiddag :)



sv: Där hade du tur, med både priset och direktflygningen! Från Göteborg finns inga direktflygningar till Dublin alls, dessutom är flygbiljetten dubbelt så dyr - konstigt egentligen, för Göteborg ligger ju egentligen närmare Irland än Stockholm!? Haha...



kommer din familj och hämtar dig på Dublins flygplats sen eller ska du ta buss/taxi?

2010-09-04 @ 12:35:04
URL: http://marreika.blogg.se/
Postat av: Marika - Blivande Au Pair på Irland

SV: Ja det måste nog bero på flygplatsens storlek :)



Aha ja då måste du ju ta taxi, det var synd att dem jobbade just då. Jag tror nog att allt går bra, taxi chauffören ska nog hitta. Annars får du väl knacka på hos någon granne och fråga om det är rätt, haha :)

2010-09-05 @ 14:01:28
URL: http://marreika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0