Sovmorgon

Har sovmorgon imorgon då Derek tar barnen till skolan eftersom han ändå ska till sjukhuset så jag börjar inte jobba förrän 13:25 då det är dags att hämta Emily från skolan! Har ändå ställt klockan för att förhoppningsvis undvika att sova bort hela dagen och jag måste verkligen städa mitt rum. Det är kaos sen jag var sjuk, mamma var här och efter i helgen. Ser helt hemskt ut. Jag är som mest "peppad" att städa rummet på kvällarna, säkert bara för att jag inte kan göra det - barnens och föräldrarnas rum är under mitt och jag skulle helt enkelt föra för mycket liv när jag städar. Typiskt.
Är fortfarande så sjukt glad över att jag ska åka hem till Sverige i hela tre veckor, så underbart! Två månader kvar. Nu är det strax dags att sova, god natt alla läsare!

Kommentarer
Postat av: elin amour [onefabulous.blogg.se]

Hur är det att vara au pair?

Jag tänkte blivit det i usa:P

2010-10-19 @ 02:21:50
URL: http://onefabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0