Kyckling

Alltså shit, vad har hänt med min uppdatering här?! Har inte ens lagt in helgens bilder i datorn från kameran! Eller fortsatt lägga upp bilder från när jag var i Galway. Fy fy fy. Har bara inte orkat och i och med att jag passar barnen hela dagarna nu så har det inte riktigt blivit av. Nåja, jag ska rycka upp mig!

Åt en så jävla god middag idag! Det var kycklingbröst som hade skurits nästan helt itu på mitten, fyllts med Philadelphiaost och rosmarin, och sen lindats in i en tjock skiva skinka eller bacon! Tillagat i ugn. Med det blev det ett hopkok av morötter, kål och lök - mums! Nånting du skulle gilla mamma. :)
På tal om kyckling... McDonald's här har världens godaste chicken wraps! Åt det både i söndags och måndags men var för glupsk för att hinna fota spektaklet innan jag började äta hehe ;) Får komma ihåg det nästa gång!

Nu ska jag börja med att lägga in bilderna i datorn och sen får vi se om jag orkar lägga upp nånting på Facebook eller här i bloggen. Vi hörs senare igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0