Italien

Jag vill åka till Italien. Hur kan man inte vilja det efter att ha läst den här bloggen sedan flera månader tillbaka, kanske till och med ett år? Jag blir så jäkla inspirerad! Hon har även varit au pair här i Dublin. Gah, jag vill också till Italien och bli solbränd, sitta på mysiga caféer och dricka alla möjliga sorters kaffe och cappuccino, lära mig prata italienska. Avundsjuk.

-> la bella vita <-

Dagen i övrigt har varit seg, därför jag inte uppdaterat. Morgondagen ska ägnas till att fortsätta tvätta och städa, ska även packa inför helgen! Blir nog den lilla resväskan jag fick med mig hit så blir det inte så jäkla krångligt och jobbigt att kånka på. Nu blire att sova snart om jag lyckas slita mig från Spotify. Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0