Halvår?

Fan, jag skulle sagt att jag bara skulle vara på Irland i ett halvår istället! Precis alla som har sagt att dom skulle komma och hälsa på nu i höst/innan jul har skjutit upp det till nästa år istället. Det här är inte riktat till någon speciell person men det är liksom lite svårt för mig att ta mig hem till Sverige bara sådär om jag skulle vilja träffa någon, som ni nog förstår. Orka lova nånting och inte hålla det bara för att "det finns gott om tid en annan gång istället".

/ klagat färdigt

Kommentarer
Postat av: R

jag har fortfarande ett "oh jag har det så bra, jag trodde jag skulle sakna mina vänner men det gör jag inte ett dugg"-inlägg ganska färskt i minnet så eh... du har ju inte direkt gett sken av att vilja ha sällskap av oss.

/nu har jag också klagat färdigt

2010-10-18 @ 00:52:07
Postat av: Anna - au pair i Dublin

Jag skriver inte precis allt ALLT i min blogg. Mitt liv kretsar inte runt min blogg. Vill jag prata med någon tar jag det via Skype, Facebook, sms, msn, mejl, osv - inte bloggen. Ja, jag har det bra här och ja när jag skrev det inlägget kan jag inte påstå att jag saknade nån särskilt mycket, men det betyder inte att jag inte saknar nån NU. Saker förändras. Speciellt efter att jag var så sjuk känner jag att jag behöver mina vänner och familj.

2010-10-18 @ 11:44:29
URL: http://dublinaupair.blogg.se/
Postat av: Sanna svarar

SV: Skönt att du inte behövde åka hem, det hade ju varit hemskt att behöva göra det för att man är sjuk liksom. Fast ändå bättre än att typ få sparken ;P

2010-10-18 @ 17:27:18
URL: http://everydaysanna.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vill verkligen hälsa på, vill inte låta som någon annan eller ge ursäkter, men just nu är det ont om pengar för min del. Har bara en massa skulder :(

2010-10-18 @ 18:54:20
URL: http://romanze.blogg.se/
Postat av: Bob

Prova att höra av dig ibland.

2010-10-18 @ 22:28:12
Postat av: R

"Vill jag prata med någon tar jag det via Skype, Facebook, sms, msn, mejl, osv - inte bloggen."



Med tanke på hur många facebookPM/sms/mejl jag fått så finns det väl inte mkt annat att säga än aouch

2010-10-19 @ 02:56:16
Postat av: Anna - au pair i Dublin

R, alltså vi har ju mailat till och från ända sen i somras och under tiden jag varit här? Även via meddelanden på Facebook? (Och i och med att du kommenterar min blogg?) Jag förstår inte vad problemet är?!

"Jag saknar dig med! Alla håltimmar, alla gånger vi skolkade, alla gånger vi åt sushi (har inte ätit det på evigheter, MÅSTE hitta ett sushiställe här!!!), hur vi drällde runt som sagt!"

"Om/när jag kommer hem så får vi alla fall se till att ses! Annars är du som sagt välkommen hit precis när du vill :)"

Ringer det några klockor?

2010-10-19 @ 12:54:56
URL: http://dublinaupair.blogg.se/
Postat av: R

oj... tusan... okej, jag tar tillbaka allt jag sa och ber om förlåtelse ó_ò



(satan vad negativa saker fastnar bättre än positiva i minnet)

2010-10-19 @ 19:32:10
Postat av: Anna - au pair i Dublin

Lugnt :) Men jag saknar dig faktiskt! Vi umgicks liksom varenda dag tillsammans i skolan i tre år och nu så bah poff - ingenting!

2010-10-20 @ 10:13:37
URL: http://dublinaupair.blogg.se/
Postat av: R

det låter sig höras :D

asså jag vill komma ner så fort jag kan gå runt utan jacka (hahaha) och då hade jag tänkt komma och störa i 6-7 dagar för jag tänkte att vi kanske också kunde göra en eller par utflykter? Jag har t.ex. inte varit i Galway? (nu var du precis där men you get my point).



Har du några idéer om när det skulle passa? Du kanske kan fråga familjen om när "vintern" brukar ta slut ;)

det var ju schysst när vi var där, i slutet av februari...

(OBS! jag förväntar mig såklart inte underhållning 24/7 i en vecka, jag klarar mig själv på dagarna när du arbetar haha :P)

2010-10-20 @ 17:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0