En vanlig onsdag

Upp som vanligt på morgonen, iväg med barnen till skolan, hem igen och råka somna, vaknade i lagom tid till Masterchef Australia, hämta Emily i skolan, läxor, hämta Luke, läxor, "lunch", leka ute, diska, titta på tv, få barnen att duscha, Anne kommer hem, jag sätter mig vid datorn, läser bloggar och nu bloggar jag själv ;) Ja, det var min dag det i stora drag. Hur har ni själv haft det?
Jag har fortfarande inte städat rummet, fy på mig! Hade dock tänkte att kanske gå till the shopping centre imorgon, är i behov av en ny jacka. Skulle även behöva gå till biblioteket och lämna tillbaka böckerna jag lånade för en evighet sen som jag fortfarande inte har läst. Kan lika gärna lämna tillbaka dom istället för att låna om via internet igen för jag kommer ändå inte börja läsa. Det är så mycket lättare att bara sätta sig vid datorn och ruttna. Hemskt. Väntar dock på paket från Sverige då jag bland annat kommer få dom första böckerna i serien Sagan om Isfolket, iihk! När jag väl får paketet, mamma, kommer jag börja läsa på en gång. Har ni inte läst böckerna, gör det!
Nu väntar jag på att middagen ska bli färdig, är så jäkla hungrig. Kommer nog aldrig vänja mig vid att äta middag runt klockan 8 varje kväll - tycker det är på tok för sent... Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Marika - Au Pair på Irland

8 är på tok försent!! ;)



Mitt internet fungerar faktiskt någorlunda bra nu så jag håller tummarna för att det håller i sig i 5 månader till haha ;)



Undrar om du kollat upp vilken tid du vill komma på lördag? Och vi måste btw besöka puben på lördag kväll, om du har läst mitt senaste blogginlägg, haha, så märker du att jag just nu befinner mig i ett stort sug av att komma ut och dansa! Vill bara ha helg nu :D

2010-10-20 @ 22:10:24
URL: http://marreika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0