Onsdag

Blogg.se krånglar som vanligt! Föga förvånande. Det har alltså krånglat större delen av dagen, antingen så gick det inte att logga in eller när man väl var inloggad så gick det inte att öppna en ny ruta för att skriva ett nytt inlägg. Trassel.
Vad har jag gjort idag då? Fått iväg barnen till skolan, ätit skorpor (svenska från Pågen! Hittade på Tesco) och druckit te till frukost under tiden jag kollade på tv. Sen somnade jag. Faaaaail. Omöjligt att hålla sig vaken ju... Duschade innan jag hämtade barn nummer 1 från skolan och sen har eftermiddagen flytit på i samma rutiner som vanligt! Imorgon blir det dock lite annorlunda då Derek tar med sig Luke till... *trumvirvel*... the court! Nånting som hände med Lukes finger förut, vet inte exakt vad, så dom ska väl se om han lyckas få nån ersättning eller nåt sånt. Så det blir bara att ta hand om Emily hela dagen vilket kommer bli otroligt lugnt och skönt. :) Snart är det sängen som gäller för min del, är otroligt nog trött trots dom 2½ timmarna jag sov förut, så förhoppningsvis kan jag kanske hålla mig vaken imorn! Håll tummarna föfan. ;) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0