November? Vänta lite nu!

Kan inte fatta att det redan är november... Det var ju bara ett par veckor sen jag kom hit? Så känns det ungefär. Veckorna går ruskigt fort här och det är helgerna man lever för. Jag trivs fortfarande jättebra och jag kan inte beskriva tillräckligt hur nöjd jag är med min familj, arbetsuppgifter & lön (speciellt när man jämför med andra!) men det känns samtidigt skönt att jag 'snart' ska få komma hem. :) Ungefär 1½ månad kvar! Ser verkligen fram emot att få träffa alla igen. Får hoppas att november går lika fort!

Nästa projekt är att hitta julklappar till alla. Måste bara ta reda på vad alla vill ha först! Har bestämt mig för att vara ute i god tid det här året och inte skjuta upp allting, blir så himla stressigt. Jag har redan lite julstämning i och med att dom redan börjat pynta lite och sälja julsaker/pynt i alla affärer, redan i oktober Jag klagar dock inte - jag tycker det är riktigt mysigt! :*

Kommentarer
Postat av: R

har du möjlighet att köpa med dig baileys-choklad hem åt mig? (alt. om du tror att du har mycket packning så det blir jobbigt kanske du skulle kunna skicka hit några lådor?)

(vill ge till mamma i julklapp :P)

2010-11-03 @ 11:45:56
Postat av: Marika - Au Pair på Irland

Men gissa hur arg jag är om du är arg, haha !! Liksom, jobbar jag ju så jobbar jag ju ;) Så anser dem väl!?!? :O

2010-11-03 @ 18:56:26
URL: http://marreika.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag önskar mig en hel pyjamas med fötter från Pennys. Kram mamma.

Malin önskar sig något Irlänskt/Malin(

Benny önskar sig en stek-termometer digital/Benny

2010-11-03 @ 20:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0