Till mig

Åh jäklar vad aktiv man var med att blogga då. Inte. ;) Bloggen är inte min första prioritet nu när jag är i Sverige. Onsdag-söndag var jag hemma hos mormor & Lasse och firade jul. Igår traskade jag hem till Villy för lite vin, Rock Band 3, Spotify och en massa tjöt. Idag var vi in till stan och hämtade min kusin. Imorgon ska jag träffa Anna (♥) som varit i New York sen i juli, åka och klippa mig på mammas jobb och på kvällen ska vi ha en minijulafton eftersom min kusin Viktor inte var med oss över jul. Torsdag på dagen har jag inga planer för ännu men på torsdag kväll ska jag & Villy gå på hockey, woho! HV71 spelar mot SSK i Södertälje så dit ska vi. Sen är det nyår. Och efter det är det bara en vecka kvar till jag ska åka tillbaka till Dublin igen. Vet inte riktigt hur jag känner inför det ännu. I alla fall, medans jag är såhär obloggig kan ni gå in på Marikas blogg och läsa ett litet inlägg om mig/oss. Klicka här för att läsa. Du anar inte hur mycket jag kommer sakna dig! Kan inte läsa inlägget utan att fälla ett par tårar, haha...

Kommentarer
Postat av: emmelist

naaaaw :)

2010-12-29 @ 12:25:41
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Marika

:)

2010-12-29 @ 23:03:34
URL: http://marreika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0